Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic si pre svoj employer branding vybrali agentúru Promiseo

Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic si pre svoj employer branding vybrali agentúru Promiseo

Kampaň zameranú na vytvorenie silnej a atraktívnej značky zamestnávateľa nastavilo Promiseo podľa výsledkov workshopov s oboma spoločnosťami.

Moderné spoločnosti si v súčasnosti čoraz viac uvedomujú dôležitosť employer brandingu ako súčasť hiringu. Aj preto sa Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic rozhodli zamerať nielen na hľadanie kvalitných zamestnancov, ale aj na šírenie povedomia o tom, že sú spoločnosťou s kolektívom, do ktorého noví zamestnanci rýchlo zapadnú a práca u nich je to, čo hľadajú. Práve s týmito aktivitami a hiringovými kampaňami im pomôže agentúra Promiseo. 

Spolupráca s lídrami v oblasti ICT riešení začala workshopmi, ktorých cieľom bolo lepšie oboznámenie sa s oboma spoločnosťami, ich firemnou kultúrou a cieľmi. Počas toho sa agentúra mala možnosť zamerať aj na spôsob ich komunikácie na sociálnych sieťach. Výsledkom týchto stretnutí je dlhodobá stratégia zacielená na budovanie employer brandingu a ich vystupovanie v online svete. 

,,Spolupráca s Promiseo pre nás predstavuje ďalší krok v budovaní nášho employer brandu na slovenskom a českom trhu. Našli sme stabilného partnera, ktorý rozumie našim hodnotám a dokáže efektívne reagovať na naše potreby. Vďaka tomu sa nám darí nastaviť HR komunikačnú stratégiu a tvoriť kampane, ktoré sú autentické a prinášajú výsledky. Už teraz sa tešíme na pripravované projekty, ktoré pre nás znamenajú novú éru prístupu k budovaniu značky zamestnávateľa,” hovorí Lukáš Hanko, Employer Branding Specialist CZ&SK v T-Mobile Czech Republic.

V rámci koncernu Deutsche Telekom, kam obe spoločnosti patria, nejde o prvú spoluprácu, agentúra od roku 2020 zaisťuje komplexný marketing aj pre Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia. 

,,Som nadšený, že sa spoločnosti ako Slovak Telekom a T-Mobile Czech Republic rozhodli v rámci týchto oblastí spolupracovať práve s Promiseo. Obe firmy kombinujú množstvo marketingových skúseností a veľkú komplexitu. Promiseo dlhodobo dokáže robiť kampane, ktoré fungujú a konkrétne skúsenosti nám pomohli spoluprácu v oblasti brandingu značky a ich HR positioningu nadviazať. Po úvodných workshopoch ma však ešte viac tešia komentáre, že sme si dokázali značku rýchlo naštudovať a naše prvé návrhy išli von takmer okamžite a majú pozitívne hodnotenia. Pred nami je kopec naplánovaných aktivít, ďakujem klientovi za dôveru,” hovorí Peter Šoltés, výkonný riaditeľ agentúry.

Pridajte komentár