Organizovať živé podujatia je pre pandémiu koronavírusu zatiaľ stále nemožné. A hoci sa mnohým môžu zdať online či virtuálne eventy neprirodzenou alebo nedostatočnou náhradou, netreba sa ich obávať. Firmy či organizácie potrebujú komunikovať so svojimi cieľovými skupinami a publikom, preto je nevyhnutné hľadať riešenia práve v tejto oblasti. A nebáť sa do toho ísť so skúsenými profesionálmi.
Virtuálne eventy v rôznych podobách
Aj virtuálne a online eventy vedia naplniť vaše ciele a očakávania. Či už plánujete virtuálnu konferenciu, uvedenie nového produktu na trh alebo interný event, virtuálne a online riešenia majú veľa výhod a ponúkajú inovatívne možnosti prevedenia. CREATIVE PRO má za sebou množstvo originálnych konceptov, ktoré vás môžu inšpirovať.
Tlačová konferencia bola ešte donedávna viazaná na živé stretnutie s novinármi. Po skúsenosti s 1. virtuálnou tlačovou konferenciou pre mobilného operátora O2 vieme, že uvedenie noviniek na trh sa dá rovnako efektívne a interaktívne odkomunikovať aj virtuálnou formou. Dokonca inovatívne prevedenie dokáže vzbudiť záujem novinárov a prejaviť sa aj pri následnej odozve v médiách.
Ďalším príkladom sú konferencie pre interných zamestnancov či externých partnerov. CREATIVE PRO vidí práve v tejto oblasti neobmedzené možnosti, počnúc pre-eventovou fázou.
Zážitok sa začína už pred samotným eventom, kedy účastníci dostávajú personalizovanú pozvánku prípadne aj s offline prekvapením, s ktorým si môžu sledovanie podujatia spríjemniť.
Dôležitá je aj interakcia
Prevedenie samotného eventu môže byť vzhľadom na aktuálne bezpečnostné opatrenia plne virtuálne, kedy sa spíkri pripájajú výhradne online, alebo hybridné. V takom prípade môžete okrem spíkrov do štúdia pozvať aj časť divákov.
Programová štruktúra eventu by mala byť zostavená tak, aby okrem doručenia posolstiev, dala priestor aj zapojeniu online divákov a motivovala či inšpirovala k jeho sledovaniu. Či už vo forme možnosti klásť počas live streamu otázky ako aj vzájomnej interakcii účastníkov. V CREATIVE PRO máme s dramaturgiou virtuálnych a online eventov bohaté skúsenosti a radi vám s výberom vhodných nástrojov pomôžeme.
Interná kampaň s globálnym úspechom
Ďalším formátom vhodným pre online prevedenie je interná kampaň. Najmä v čase, keď väčšina zamestnancov pracuje z domu a udržiavať s nimi kontakt nie je ľahké. Krásnym príkladom je kampaň #TFROMHOME, ktorú sme krátko po vypuknutí pandémie koronavírusu vytvorili spoločne s klientom Deutsche Telekom IT Solutions Slovakia (v tom čase ešte T-Systems Slovakia).
Šlo o 10-týžnový na mieru pripravený, pestrý a štruktúrovaný program plný rôznych formátov v online priestore. Vďaka tejto kampani neuveriteľne posilnil employee branding, klesla fluktuácia zamestnancov a dokázali sme s jedinečným spôsobom motivovať, inšpirovať a zasiahnuť nielen interných zamestnancov ale aj externých ľudí. Vznikla tak silná online komunita, udržala sa interakcia so zamestnancami a podporili sme tiež ich work-life balance v ťažkých časoch.

To, že CREATIVE PRO má jedinečné koncepty a know-how, oceňujú nielen naši klienti, ale aj porota na medzinárodných eventových súťažiach. Tak neváhajte a tvorte s nami!
[…] detailom na ceste za úspešným virtuálnym či hybridným eventom. Nečakajte a tvorte s nami virtuálne eventy, ktoré sa, hneď ako to bude možné, vedia pretransformovať na […]
[…] tomu aj dnes, v čase prísneho lockdownu, vieme klientom ponúknuť efektívne riešenia, ktoré do istej miery dokážu nahradiť zrušené […]