rúško

LG uvádza na trh hi-tech rúško s vlastným čističom vzduchu

Rúško sa stalo súčasťou nášho každodenného života. Či už jednorazové, alebo po domácky ušité z bavlnených posteľných obliečok, má za úlohu jedno – zodpovedne chrániť nás i naše okolie. Určite ste sa neraz nepríjemne zadýchali s rúškom na tvári v obchode, banke či u lekára. Práve to sa stalo pre spoločnosť LG v súčasnosti témou, ktorú nenechali bez povšimnutia. 

Ako prvá spoločnosť tak LG uvádza na trh osobné, elektronické rúško, ktoré má predovšetkým chrániť pred vírusmi a zároveň má uľahčovať dýchanie. Cieľom PuriCare Wearable Air Purifier je poskytnúť užívateľovi zvýšený pocit bezpečia a to vďaka dvom filtrom, ktoré rúško obsahuje. Idem o filter H13 HEPA s dvojitým ventilátorom a snímačom dýchania. 

Zabíja chroboplodné zárodky

Filtre sú podobné tým, ktoré spoločnosť LG používa aj vo svojej ponuke domácich čističiek vzduchu. Tie pomôžu nositeľovi vdychovať skutočne čistý vzduch. Vďaka patentovanému senzoru dýchania zachytáva maska dýchacie vzorce užívateľa a podľa toho prispôsobuje ventilátor tak, aby dýchanie bolo plynulé. 

rúško
Zdroj foto: LG

PiruCare Wearable Air Purifier je navrhnutý tak, aby ani na jeho povrchu neprežil žiaden vírus či baktérie. Ochranné rúško obsahuje aj špeciálne púzdro, ktoré obsahuje UV-LED svetlá, ktoré zabíjajú choroboplodné zárodky. Púzdro zároveň nabíja ochranné rúško a taktiež zasiela prostredníctvom aplikácie notifikácie, ak je potrebné vymeniť filter. Ochranné rúško od LG plne nabité vydrží pri nízkej spotrebe 8 hodín, pri špičkovej spotrebe iba 2 hodiny. 

Aj keď spoločnosť LG pri tomto produkte priamo neodkazuje práve na vírus COVID-19, nie je pochýb o náhode v načasovaní a predstavení produktu. Dan Song, prezident spoločnosti LG Electronics, spomína, že „v čase, keď zákazníci hľadajú spôsoby, ako urobiť život bezpečnejším a pohodlnejším, je dôležité, aby sme boli schopní ponúknuť riešenia, ktoré pridávajú merateľnú hodnotu.“

Aj keď presný dátum vydania týchto technologicky dôvtipných ochranných rúšok ešte nebol stanovený, spoločnosť uviedla, že na vybraných trhoch budú k dispozícii vo štvrtom štvrťroku. Čo sa týka ceny, vyzerá to, že si na túto informáciu tiež budeme musieť ešte počkať.

Pre ďalšie zaujímavé čítanie, rozhovory a inšpirácie si prezrite našu rubriku Lifestyle.

Simona Ďurkovič

Pridajte komentár