grow with google

Aký potenciál má digitálny marketing?

V Košiciach sa v pondelok 11. novembra 2019 konala konferencia ZmarKEtujše, ktorú zastrešovala paltforma Grow with Google. Event sa zameriaval predovšetkým na digitálny marketing.

Tabačku za účelom získania nových vedomostí či overenia si už získaných navštívili študenti, freelanceri, neziskové organizácia aj ľudia z marketingu. Lístok na konferenciu si zakúpilo 200 ľudí.

V Košiciach je vždy vysoký záujem, je tu aj skvelá komunita. Podujatie organizujeme na základe nedostatku digitálnych zručností po celom Slovensku, ktoré chýbajú v regiónoch, keďže koncentrácia aktivít je v Bratislave. Do Košíc ako druhého najväčšieho regiónu sme sa snažili priniesť vedomosti a nové trendy. Zásluhu na evente má aj Google certifikovaný tréner Tomáš Popovič, ktorý prišiel s myšlienkou organizácie,” prezradila Martina Sokolíková, manažérka pre Grow with Google.

Mária Sofia Takáčová foto k článku: Peter Čontoš

Lokálni spíkri

Prvou rečníčkou konferencie bola Mária Sofia Takáčová, ktorá priblížila digitálne zručnosti budúcnosti a ich potrebu. Podľa prieskumov už v súčasnosti viac ako 50 % populácie Európskej únie nemá dostatočné zručnosti. Slovensko pritom patrí medzi skupinu štátov tzv. Digital Challengers, ktoré môžu blížiace sa zmeny využiť vo svoj prospech a profitovať z nich.

grow with google
Tomáš Kasman

Tomáš Kasman účastníkom priblížil využívanie Google nástrojov pre marketing v zahraničí a expandovaní na zahraničný trh. Domácim spíkrom bola Andrea Michajlová z košickej firmy Promiseo, ktorá priblížila prácu v chaose prostredníctvom 2 key studies úspešných kampaní.

grow with google promiseo
Andrea Michajlová

Moderátor večera Kamil Aujesky sa počas svojho príspevku zameral na výhody reklamy na YouTube oproti iným multimediálnym nosičom. Vypichol najmä detailnejšie cielenie a možnosť personalizovaného odkazu. Čoraz populárnejší influencer marketing, prácu a priebeh spolupráce medzi influencermi a značkami priblížila Jana Malaga.

Prácu v lokálnom médiu a spôsob kreácie stratégie v regionálnom prostredí predstavila riaditeľka mediálneho domu Košice:dnes Alexandra Mihók-Kvietková. Zamerala sa najmä na natívny mediálny obsah, ktorý je súčasnosť a jednoznačnou budúcnosťou médií.

Spíkrov sme vyberali spoločne na základe tém, ktoré sme určite chceli zaradiť do programu a sú dôležité v rámci témy digitálneho marketingu. Ďalej sme sa snažili vybrať dobrých a lokálnych spíkrov, pretože aj tu v Košiciach sú veľmi šikovní ľudia, ktorí robia skvelé veci,” doplnila Martina Sokolíková.

Podpora Team Talentum

Súčasťou eventu bol vo večerných hodinách aj talk zo série Content marketing od A po Zet v spolupráci s WebSupport.sk. Jana Malaga sa na témy Kto sa bojí, nech nejde na východ & 3 (ne)pravdy o SEO rozprávala s Petrom Šoltésom a Matúšom Szepešim z Promisea.

Pekným gestom organizátorov bola podpora košických nadšencov robotiky Team Talentum.

Rozhodli sme sa získané vstupné v celej výške venovať niekomu lokálnemu. Keďže sa snažíme podporovať a rozvíjať zručnosti budúcnosti, ktorými sú aj robotika a informatizácia, tak sme oslovili Team Talentum, ktorí boli otvorení na túto spoluprácu,” dodáva na záver M. Sokolíková.

Edita Fabian Hilgartová

Pridajte komentár